miércoles, abril 29, 2015

SUNSET AND BEACH


[Diary: Fotos en el puerto de Santa] 


Holaa, hoy quiero compartirles una fotos que tome en un paseo, 
 al puerto de Santa, afueras de mi ciudad. 
En este pequeña aventura, conocí nuevos amigos, pase una tarde genial, aprendiendo más sobre fotografía, y consolidar amistades. 
Fue una aventura fotográfica, muy buena! 
Conocer buenos y nuevos amigos, 
compartir este tipo de experiencias me ayudó a no tener temor de tomar fotos y explorar.
Comparto gustos no tan comunes. Me emociono solo con ver el cielo o puedo pasar tiempo viendo el atardecer. Me gustan mucho los sunsets. Y también la naturaleza completamente.
Y encontrar personas que tienes los mismos gustos que tú, 
¡Fue súper! Hizo la tarde muy placentera e inolvidable :)

Hiii, Today I want to share these photos, I took in a trip, in Santa's beach, Outside of my city.
In this small adventure, I found new friends, was a great afternoon, learning more about photography, and making some friendship. 
This adventure photographic, was good!!
Knowing good and new friends, sharing this type of experiences help me to not be afraid to take pictures and explore more. 
I have weird tastes or that's what I think ;). So I'm excited only seeing the sky or I can pass time seeing the sunsets. I like a lot SUNSETS. And I love nature so much too.
And know people who have the same pleasure that you have. 
¡was exciting and lovely! the afternoon was pleasant and unforgettable :) 

MORE PHOTOS ON MY FLICKR:
Quality view





Enjoy the photos and see you the next post!
:) 
  















FOLLOW ME ON:

MIS REDES SOCIALES: 

Instagram - Twitter - Tumblr - Pinterest - Flickr 







5 comentarios: