martes, julio 14, 2015

LOOKBOOK 02: WHITE SUNDAY BRIGHT



[Lookbook 02: ootd ]

Hype hype ;) 












Hi, my second look (ootd) on my lookbook.nu
 Yesterday was the birthday of my cousin. and We visit his house for the first time. The place has these white walls where you can take photos with an empty space. Too white too perfect. 
I love my boots. they are too comfy, that I can wear them all day without pain.
I could say I have some clothes I like to wear but always remember why I have it. Or like if that jacket was a gift of you ex-boyfriend. haha But It was a good gift after all. And I like the color green pastel of the jacket.  
So much fun trying to model the outfit. 
Experimental and practice new things and make good memories

Holaa, mi segundo outfit en mi pagina de lookbook. 
Ayer visite por primera vez la casa de mi primo, El lugar tenia esta paredes blancas. que me dieron la idea de poder hacer algunas fotos con mi ropa que había elegido para usar. siempre quiero tomar fotos de mis looks o cosas así, pero a veces solo no estas de ánimos haha. Mis botas compradas en Ecco tiendas. son las botas mas cómodas que puedo usar. Las vestí todo el día sin ninguna queja de dolor de pie. son muy cómodas!!   
Quería mencionar que siempre en tu closét puedes tener aquella prenda que te regalo esa persona que no quieres nombrar ( como tu ex .-. ). y por mas que no quieras vestir con ella, la usas porque va con la idea del momento. Fue un buen regalo después de todo haha. Y me encanta el color verde tono pastel del jacket. 
Fue divertido tomar fotos y tratar nuevas cosas. 


the next lookbook in a new post soon!
:3

follow ONNLINE: 











No hay comentarios:

Publicar un comentario